Sunday, April 17, 2011

jom pegi sekolah

selamat pagi cikgu!
haha.
lamenye tak tengok spotlight aku ni.
agak-agak boleh on lagi tak?
:P

ok la...
sebut pasal cikgu ni kan,
i'm just wondering, kat sekolah cikgu korang ajar mengeja tak?
mesti ade kan?
mustahil la kalau tak ade tu.
sekolah zaman ape korang pegi.
yang menjadi persoalan sekarang,
kenapa still ade orang tak tahu mengeja?
haaa!
jawab!

nak aku bagi contoh?
tunggu sat chek nak cari bagi hampa baca naa.
haha.


- mne lak cry seblah age kcut ak.....cialll lah...nak mek arh sepacg....

- dea ade...ak pown ade....coo apew lge ak nak bimbngkan...!!!!

- kow tat anw....??

- lapar yer...tpy ak dah berslah are ney...ak xptut mum...ney ukuman pde dry ak...!!!! btol 
kte mama O abah ak...orunk berclah arus tmy ukuman

- yeah crfm arh mwa....cm new xmwa jew....ingt gurlz ney kyuu kew...

- pelik2 owunk zman ckunk ny....lau owunk mcuk club jew ade jew bnda nak d uat ktupat....!!!


boleh tolong terjemah balik tak bahasa kat atas ni?
ni aku amik secara random la, kalau nak ikut kan banyak lagi.
haha.
tah ape-ape la budak-budak zaman sekarang.
cube la korang tulis bahasa melayu yang betul.
aku bace pun rase nak tergelak je.
bukan ape, kadang-kadang aku sendiri tak faham ape.
HAHAHA.





Lots Of Love :)
will be update more later

No comments:

Post a Comment