Saturday, May 7, 2011

ye saye happy :D

 woohoooooooooooooo!!!
...6 May 2011...
happy betul hari ni.
macam tak percaye jeeee.
haha.
banyak bende yang aku dapat hari ni.
hehe.
mule-mule aku pegi shopping kat KLCC...
pastu nampak ni
SALE!! SALE!! SALE!!
ape lagi...
laju je la kaki aku melangkah kan.
haha.

after a few minute....
Guess handbag ---> present for myself :)

next...
pegi hotel jap...
nak amik $$$
hahaha.
:P
pastu sempat la amik gambar dengan malay chef yang spoting ni,
      shen, me, chef Ba'a & shaz            
amir & me kiteorang training same-same
sunny & me :)
lepas dah settle sume kat hotel,
kiteorg pegi McD untuk lunch.
hehe
amir nak suap shen ke tu? romentik habis :P
ni la muke budak-budak training kat shangri-la.
hehe.
3 of us.
mai,anis & me
before balik kiteorang lepak depan hotel jap.
tengok hotel puas-puas.
takut rindu plak nanti.
haha.
&& sempat la menggedik sekali 
:P

gonna miss all of you. XOXO

hari aku tak berakhir kat sini jer.
hihi.
lepas balik tu aku pegi makan.
makan ape?
semestinya makanan feveret aku la kan.
kalau tak, tak kan aku happy sangat.
hahah.

mix grilled :D sedap!!!

briyani lamb :D pun sedap jugak!!!
fish & chip :D
ummi & me. ni kire mother's day gift boleh tak?
hehe.
walaupun ayah yang bayar kan.
:P
sesi bersuka-ria aku belum tamat lagi.
hehe.
malam tu plak,
pegi makan lagi.
dengan farid, ayen & aiza.
rindu gile kat korang.
~sorry picture not available~
terlalu excited bersembang.
haha. 


sekian, dari saye.
hihi :P





Lots Of Love :)
will be update more later

No comments:

Post a Comment