Monday, April 4, 2011

jalan jalan

happy working kepada yang bekerja hari ni ye.
haha.
sebab aku tengah syok cuti ni.
:D
ok la.
ni nak cite pasal semalam ape yang aku buat.
nak tau aku pegi mane?
jeng..jeng..jeng..
ni mase kat rumah lagi.
haha.
...im ready to go...

i love red ^_^
tengahhari semalam aku dengan ayie (adik ok) pegi la merayau.
nak tau kiteorang pegi mane?
kiteorang pegi hutan tengah bandar.
haha.
gile betul.
dah la matahari atas kepala.
mashaAllah panasnye tak tau nak cakap la kan.
huhu.
ni baru panas dunia

tempat yang aku maksudkan ialah hutan simpan bukit nanas.
not bad la tempat die.
tapi penat gile kene naik tangga yang teramatlah tinggi.
fuhhhh!
kire lemak tu boleh pecah la.
haha.
kat bawah ni ade la beberape aksi kiteorang.
enjoy! :)











Lots Of Love :)
will be update more later




No comments:

Post a Comment