Saturday, January 15, 2011

untitled

malas dah aku nak fikir title ape nak letak. hari ni 15 januari kan? like usual aku kerja la. huhu. orang lain cuti aku kerja. nak nangis jer rase! huaaaaaaaaaaaaaaaaa...


malas jugak aku nak merepek panjang-panjang buat penat jer. OK. macam ni cite die... tadi mase aku tengah menjalankan tugas (tugas la sangat. haha) aku pegi la satu bilik ni, tengok dekat assignment aku title die DOCTOR ok!(mesti bilik die bersihkan kate doctor) sekali aku masuk jer. haaa amik kau!


dari toilet yang bersih macam ni jadi macam tong sampah dah aku tengok.
*atas ni gambar hiasan jerr. sebab tu cantik. gambar yang betul aku tak amik.

macam nak pengsan aku tengok. dah la die ni heavy smoker. masuk je bilik bau die sangat semerbak ok! tak perlu spray perfume dah! dengan hari ni ade 26 bilik pastu dengan batuk yang tak baik lagi. nasib la aku ni training jer. huhu.

tolong cepatkan mase boleh tak???
kalau aku ade alat doremon confirm aku habis practical cepat. HAHA.





Lots Of Love :)
will be update more later

No comments:

Post a Comment