Monday, January 17, 2011

ribut oh ribut

cuaca tak elok ke hari ni?
sebenarnye tak ade kena mengena dengan cuaca pun.
haha.
aku just nak share la sikit ape yang aku buat sepanjang hari ni.
letih ade, lawak ade.
haha.
hari ni kan aku buat keje dengan sorang kakak ni.
aku penah la dengar orang cakap yang die ni buat keje cepat.
tapi cepat yang macam mane ek?
nak tau?
haha.
aku boleh cakap macam ribut la.
hahaha.
gile la.
aku tak penah buat keje seribut die.
pastu die cakap la kat aku yang die tak sihat.
nasib baik tak sihat, kalau sihat taufan pulak kot.
HAHAHA.

yang bestnye, bile nak balik ade la orang tanye aku buat dengan sape hari ni. pastu aku cakap la nama kakak tu.
korang nak tau die cakap ape?
ooo, ikut kakak ribut la hari ni.
dengan rase tak bersalahnye aku kate,
akak pun panggil die ribut ke?




Lots Of Love :)
will be update more later

No comments:

Post a Comment