Thursday, December 30, 2010

tukang cuci

kan sekarang aku tengah training kat hotel. so, hari ni aku kena training dekat bahagian linen/laundry. best jugak kat situ. banyak bende la aku belajar. pastu banyak jugak la kerenah guest yang aku dapat tengok. nak tau ape? haaa. kebanyakkan guest ni ade penyakit PEMALAS yang teramat sangat! sebab ape aku kata macam tu? this is because,


bende ni pun dieorang hantar.
bukan ke pemalas name nye???
OK! ceritanya bermula apabila staff dah letih nak buat keje. haha. ade sorang abang laundry ni (dengan muka letihnye/blur sikit) kate kat aku 'dik, cube tengok guest ni 

pemalas kan?
kasut pun nak hantar laundry, agaknye kalau dieorang bawak kuda, kuda pun nak hantar laundry kot? nak berus bulu kuda tu ke kan'. tanpa cakap ape-ape aku terus 
gelak sampai nangis. HAHAHAHA!





Lots Of Love :)
will be update more later


No comments:

Post a Comment