Wednesday, June 26, 2013

A gift from the oven

Pssssstt..Pssstt..Psstt
apa tu 'A gift from the Oven'?

ok, 
macam ni cerita nya...
disebabkan aku dah habis belajar,
ramai la yang dok tanya aku dah kerja ka sekarang?
jawapannya belum lagi...
bukan nya tak mau kerja,
resume aku dah submit kat beberapa tempat...
tapi nak buat macam mana tak ada rezeki lagi...

hurmmmm...
kalau di fikirkan balik, elok jugak...
sebab kalau aku dapat kerja sekarang, 
maknanya raya kali ni aku tak akan dapat cuti...
maklum la yang aku apply kerja semua kat hotel...
Hihihi

berbalik kepada cerita rezeki tu,
baca kat bawah ni ya?


dah baca?
jadi, kita sebagai manusia perlulah berusaha...
mungkin rezeki kita ada di tempat lain...

oleh yang demikian,
lahirlah 
'A gift from the oven'
hehehe
semoga usaha aku membuahkan hasil...
AMIN!

ok tak? ok tak? 
;)
Tralala Homemade Bakery
..a gift from the oven..
Chocolate Cookies
RM 22/Box
300g (50-60 pcs)
Almond London
RM 22/Box
40 pcs
Butterfly Cookies
RM 22/BOX
80 pcs
German Melt
RM22/Box
50 pcs
Hazelnut Kisses
RM 22/Box
50 pcs
ni senarai harganya
;)
order jangan tak order!

Lots Of Love :)
will be update more later

No comments:

Post a Comment