Monday, December 13, 2010

seronok + penat

ni semua kisah pasal practical aku. haha. best sangat sangat sangat  (banyak betul sangat). haha. staff dekat hotel tu semua sangat la friendly & baik (tapi ade la jugak yang x baik). so tak ade la rasa macam terasing sangat bila ade kat tempat baru ni kan. setelah hampir 3 minggu aku practical (macam tak caye jer. haha) macam-macam benda aku dah belajar. last week seminggu aku telah menghabiskan masa dekat florist, agak boring dekat situ. everyday asyik tengok,
roses yang colourful
tapi yang boleh aku banggakan ialah bila aku diberi kepercayaan untuk buat salah satu gubahan bunga untuk Istana Negara (wah hebatnye saye!. haha). lepas tu dapat tengok (tengok jer la) gubahan bunga khas untuk Permaisuri Agong punya Birthday. 160 kuntum u! gila banyak. berharga RM500 (fuhhh! nak pengsan jap tengok harga, haha). yang paling penting aku enjoy la practical kat sini.






Lots Of Love :)
will be update more later

No comments:

Post a Comment