Monday, November 1, 2010

Happy Belated Birthday :)

sape punya birthday pulak ni? hehe. tahun ni die menyambut ulang tahun kelahiran yang ke 10, pada 30 Oct 2010 *dh bg clue tu* :)

ni la orangnye,  my lil brother  ^_^
ummi & me


sebagai menyambut birthday adikku ini, semalam pegi la lunch dengan die dekat...


having lunch here :)
lepas je makan, maklum la perut dah kenyang kebetulan pulak ada dekat mutiara damansara so, kiteorang pun berjalan-jalan la dekat area IKEA, The Curve & Ikano sementara menunggu ayah jumpa member die. sambil dok berjalan, tibe-tibe ternampak ni...



nak tau ape yang bestnye? haha. ape lagi kalau bukan SALE!!!. alang-alang dah ade sale tu, aku pun apa lagi shopping la sikit-sikit. hehe.
:D
after that, kiteorang jalan lagi pegi street market pulak. memang best dekat sini, macam-macam benda ada dari hujung rambut sampai hujung kaki and yang paling penting berpatutan la.

macam ni la tempatnye. orang pun boleh tahan ramai.

then, ayah call cakap dah sampai. die ajak kiteorang pegi satu kedai ni. nak tau kedai apa? haaaaa ni dia

dengar dengan kusyuknya. haha.
actually kedai ni menawarkan foot analysis secara percuma. memang bagus sebenarnya foot analysis ni. sebab kita akan dapat mengetahui bentuk kaki kita yang sebenar and kita boleh tempah tapak dibahagian dalam kasut tu *aku dah lupe name die* mengikut bentuk kaki individu itu sendiri. jadi ia akan membuatkan seseorang itu berasa lebih selesa. lepas tu benda ni jugak sangat sesuai untuk orang yang mempunyai masalah tulang belakang, sakit sendi, dan sebagainye... so, pada sape yang berminat boleh la pegi ke The curve. :)




time untuk pulang ke rumah! tapi sebelum tu singgah sebentar di...


... yummyyyy ...




Lots Of Love :)
will be update more later

No comments:

Post a Comment