Friday, October 15, 2010

very busy week !

hello, bloggers :) 




waaaaaa. lamanya tak dapat mengUPDATE blog ni. busyyyy sangat this week.
macam-macam kerja nak kena buat.
nak tau kerja apa?


haaaaaaaaaaa... ni la,

apa ni?

sesi berinterview untuk practical nanti
location : Shangri-la Hotel Kuala Lumpur
Date : 13 October 2010








aku punya la takut sampai nak makan pun tak lalu.haha.maklum la first time interview coz tak pernah ada working experience before ni. so, pada kawan-kawan yang lain tu... korang rilex je jangan takut. sebab diaorg tanye benda simple je. 
GOOD LUCK !!! :D

ni dah settle


 **********

seterusnya.....
kerja ni,


adik aku masuk hospital demam panas.
so, aku teman la dia kat sini 2 malam.


dok hospital memang la satu perkara yang sangat membosankan.
sebab tak tau nak buat apa. pusing-pusing nampak muka nurse yang sama ja. haha. pastu masuk malam yang ke-2 aku bawak la laptop sebab adik aku kata dia nak main game. maklum la tak buat apa. duduk atas katil je kan. sampai je hospital malam tu aku pun on la... tiba-tiba ada pulak wifi kat sini. haha. memang nasib baik la kan. so, apa lagi update la blog yang hampir berhabuk ni. hehe.

**********
what will be the next ya???

setelah penat melakukan aktiviti diatas,
hati ni rasa nak
pergi bercuti la pulak kan.

dekat mane ye?
any idea?




Lots Of Love :)
will be update more later

No comments:

Post a Comment