Tuesday, November 13, 2012

Siti & Erel Solemniazation

 Alhamdulillah...
pada tarikh 10.11.12
dengan sekali lafaz je member aku jadi bini orang.

Congratulations to both of you!
May your married life be filled with happiness,
joy and never-ending love.
Have a happy married life.
aku ni masih lagi dalam mood tak percaya!
haha.
walaupun perkenalan kiteorang baru 3 tahun,
tapi dah macam adik beradik rasenye.
kan siti kan???
hehehe.

lepas ni tak boleh dah la jadi bujang macam saye.
no more girl's day out!
:P
i'll make sure, one day we have to go out for...
mummy's day out!
hehehe.
InsyaAllah.
when???
im not sure lah bila kan...
haha.
but, its will happen soon.
:D

okay,
untuk pengetahuan semua...
mase akad nikah aku la yang makeup die.
hehe.

this is mine!
im using SimplySiti...
sebab aku adalah peminat Siti Nurhaliza.
boleh camtu?
haha.
sedang berusaha mendapatkan hasil terbaikkk!
FYI mase akad nikah,
kami tak menggunakan sebarang khidmat makeup artis/
photographer yang professional.
tapi...
hasilnye macam dah kerja bertahun!
adakah aku sedang angkat bakul sendiri?
hahaha.
korang nilai la macam mane ye?
hihi.
ok, almost done!
cantik kan???


bling..bling..


baju nikah
siap!
nice shot

Siti & Me
bergambar sebelum jadi bini orang.
hehe.



 "aku terima nikahnya Siti Kwadijah Binti Jamaluddin
dengan mas kahwinnya 300 ringgit tunai"

sah?
sah!
Syukur, Alhamdulillah

Amin...

 pesanan dari BFF
"ingat tau siti tu dah jadi isteri orang,
jangan buat macam single lagi"
HAHA

Terbaikkk!
semua dah settle...
jom kita balik!
ermmm...
agak-agak nak pakai baju ape yer esok?
untuk majlis resepsi.
hehe.

Lots Of Love :)
will be update more later

No comments:

Post a Comment