Friday, December 2, 2011

Restaurant Operation

what's up?!?
lame tak update blog.
rindu gile.

XOXO

ok! 
hari ni rase macam nak cite pasal R.O plak.
ape tu?
haaa. 
Restaurant Operation la, bende ni antara subject yang aku penah amik sem lepas.
hihi.
since khamis ni baru aku pegi makan kat situ...
so, aku nak share sikit makanan pelik yang student serve kat aku.
haha.
before tu korang tengok menu ni dulu ye...

name restaurant : wild tropical
tengok appertizer tu ye, panjang gileee name.
sampai aku tak dapat bayangkan rupe makanan tu.
haha.
dasyat???
:P

dah sedie nak tengok?


1


2


3


ni la rupe appertizer nye.
HAHAHA.
name bapak panjang gile!
yang datang.....
speechless dibuatnye.
:D
walaupun aku tak penah makan makanan se-pelik ni,
 rase not bad jugak, sedap!
tapi sotong tu aku makan pejam mate je.
sebab tak lalu nak telan kalau tengok.
HAHAHAHA.


dear student R.O : week nxt aku nak pegi lagi, make sure
              tak ade makanan pelik lagi ye :D
              (dengar cite ade lobster! hihihi)

Lots Of Love :)
will be update more later

No comments:

Post a Comment