Saturday, August 20, 2011

perempuan vs legging

!wink wink!
tinggal lagi 10 hari je untuk umat islam berpuasa kan. tak sabar plak nak raye. hehe. korang dah shopping raye ke? tak kisah la dah ke, belum ke, yang penting sekarang aku nak share pasal topik diatas. haha. 

nak di jadikan cerite la kan, tadi lepas class aku terus pegi mid valley dengan niat nak pegi shopping baju raye. tapi lain plak yang dibeli. haha. bile duit dah habis, tunggu ape lagi? balik la! hehe.

aku pun pegi la beli tiket KTM nak pegi Kl Sentral. 1 stesen je pun. hehe. tapi nak tunggu KTM umpama kura-kura tu nak dekat 45 minit jugak la aku bersabar. haha. sepanjang 45 minit aku tunggu tu, aku ternampak sorang perempuan yang umur lebih kurang 30++ die pun tunggu sama-sama dengan aku la. tapi..... die punya pakaian tu macam perempuan tak diri! sorry la kan. i must be honest :)

kepada perempuan yang selalu dok pakai legging tu... legging tu macam mane? ermm. jap nak cari contoh.

ni la orang panggil legging.


dah tau kan mecam mane? ok, sekarang cube la korang bayangkan perempuan yang umur macam aku kate tadi pakai macam tu. dah la badan tu sihat. pastu yang bestnye die pegi pakai dengan baju pendek. DAMN! buruk gilesss kot! kalau baju tu labuh mungkin boleh terime lagi la. ni tak. adoiii. ape la masalah yang korang fikir sampai pakai baju, serupa tak pakai? kalau body tu cantik ok gak la. ni tak, badan macam dah kene serang tebuan. haha. yang aku pelik tu die boleh buat rilex. haih. kurang pahala puasa aku hari ni mengutuk perempuan tu.

moral of the story, tolong sedar diri sikit ek! aku tak nak dapat dosa buta-buta je mengutuk spesis korang ni. ingat tu memang tak nak tengok, tapi kalau dah berdiri depan mate aku... 

sekian ceramah untuk hari ni. haha. 



Lots Of Love :)
will be update more later

No comments:

Post a Comment