Sunday, July 17, 2011

tiffanny blue?

lately ni aku kan...
aku ade la sifat rajin sikit.
haha.
rajin buat ape tu???
rajin on9 pastu tengok wedding pic orang.
memang dah jadi part of my hobby la.
bile on9 je mesti nak tengok.
hehe.

so, sekarang ni...
aku nak bagi sikit pendapat,pandangan, & ape saje yang aku rase.

first of all,
bile aku tengok orang pakai baju colour tiffany blue ni kan,
aku ter-fall in love jap.
haha.
damn beautiful!!!
tengok ni tau...

can u imagine kalau mase nikah/tunang pakai baju colour ni.
OMG!
dah la colour soft je.
pastu nampak macam very exclusive.
sebab tak ramai orang pakai colour ni compare to others kan.
huhu.

wedding cake
 pelamin simple but nice
special gift for VIP maybe?
wedding dress

Lots Of Love :)
will be update more later

No comments:

Post a Comment